Aproape de casă (1)

Romania Evanghelica

aproape-de-casa

Aproape de casă – Billy Graham, Editura Uniunii Bisericilor Creștine Baptiste din România, București, 2013, 248 p.

“Când am început să predic, nu am avut niciodată intenţia de a predica pe un stadion de baseball sau pe altfel de stadion. Eram obişnuit să predic în biserici când eram păstor şi în săli de conferinţă când am călătorit cu Youth for Christ (YFC). La sfârșitul războiului, în 1945, câțiva dintre noi care făceam parte din echipa YFC am avut privilegiul să predicăm pe stadionul Soldier Field din Chicago.

Detaliile îmi sunt vagi acum, dar îmi amintesc când am stat prima dată într-o arenă în aer liber pentru a predica Evanghelia. Am fost invitat să țin o întâlnire de evanghelizare pentru toată suflarea orașului Shreveport, Louisiana. Când sala locală de conferințe n-a mai putut cuprinde mulțimea, organizatorii n-au avut altă posibilitate decât să mute evenimentul în aer liber. Fiind nesigur de modul…

Vezi articolul original 171 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu