BISERICA DIN TEMNIȚĂ! – o bucurie împărtășită și de Alin Jivan

The good fight

Gândurile lui Ghiţă Ignat, fratele meu în Hristos, îmi aduc aminte de Pavel care întemniţat fiind, scria mesaje de încurajare pentru cei de afară. Ghiţă, sau Champ, cum îi spun eu, m-a sunat într-un moment în care îmi bătea zdravăn la uşă descurajarea. Bucuria lui a fost molipsitoare, iar credincioşia lui faţă de Domnul m-a determinat să am altă atitudine în acele momente grele.Ghita Ignat si Alin Jivan

Ghiţă mă sună aproape săptămânal, sau poate chiar mai des. Îmi împărtăşeşte fiecare bucurie pe care o are. Repet, fiecare bucurie pe care o are. Trebuie să menţionez faptul că niciodată de când vorbim, nu s-a plâns. Sportul l-a învăţat să reziste şi să nu renunțe niciodată. Credinţa i-a dat forţa nu doar să reziste ci şi să câştige, să câştige suflete pentru Hristos.

Champ, vreau să-ţi spun că ai produs în inima mea exact acelaşi sentiment pe care l-a transmis apostolul Pavel Filipenilor. Şi anume:

Vezi articolul original 1.190 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu