Alin Cristea: Reflecții și reflexii (136)

RoEvanghelica

– Liturgizarea sarbatorilor muta momentul evenimential de pe palierul istoric pe palierul „spiritualizarii” perimetrelor semantice. Astfel, Pastele nu e contextualizat istoric, ca fiind MAI INTII o sarbatoare evreiasca si apoi o sarbatoare a crestinilor si, MAI ALES, o anticipare a Escatonului. Cine se intoarce la Dumnezeu de Paste (sau de Craciun)?… Toate bucatelele comemorarii sint la locul loc intr-un puzzle pervertit propagandistic, anistoric si nonescatologic. De ce exista a doua zi de Paste, care de fapt se refera la a doua zi de INVIERE (ca Pastele, Mielul jertfit, care poarta pacatele omenirii, a fost sacrificat vinerea)?

– La 20 aprilie 1919 Oradea a scapat de bolsevicii maghiar, dar dupa al Doilea Razboi Mondial, a fost sub dictatura bolsevicilor romani aproape jumatate de secol.

Iar neobolsevicii misuna prin preajma dupa ’89.

– La cit m-a batut soarele in cap si cit am suferit de sete (ca nu te puteai misca pe…

Vezi articolul original 442 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s