2011 – Alin Cristea: La români informația are un preț mai ridicat decît… opiniile

Eu nici nu am timp să pun tag-uri, dar cînd am pus a fost evidentă creșterea numărului vizitelor.

Dacă aș dori să cresc numărul vizitelor pe blogul meu, aș face mai multe comentarii pe ALTE bloguri.

Dar nu sînt interesat de creșterea numărului vizitelor. Sînt mai degrabă interesat de o relație bună cu cititorii, să le ofer informații multe și interesante, pe care să le poată verifica, să am relații bune cu alte bloguri, site-uri, pe Messenger, din diferite zone ale spectrului evanghelic.

Cu alte cuvinte, mă interesează mai degrabă brandul și politica editorială decît numărul vizitelor. Acesta poate fi dublat aproape oricînd, după cum se poate remarca, în cazul Ro Ev, în luna noiembrie (și decembrie).

Am fost interesat să arăt că se pot obține rezultate ȘI cu un alt tip de blogging decît cel practicat, pînă la exagerare, de Marius Cruceru, model preluat de cei trei pastori penticostali care și-au lansat bloguri în ultimele luni – Croitor, Lascău, Ionescu -, bazat în primul pe subiecte controversate și conversații cu cititorii.

Modelul meu a fost bazat mai întîi pe INFORMAȚIE (fapt vizibil mai ales dacă se iau în considerare și celelalte bloguri din Rețeaua România Evanghelică pe care le administrez) și apoi DEZBATERE.

Blogul Clujul Evanghelic este un exemplu relevant de blog evanghelic care se bazează în primul rînd pe INFORMAȚIE. A trecut de 500.000 de vizite. 🙂

La români informația are un preț mai ridicat decît… opiniile. 🙂

http://romaniaevanghelica.wordpress.com/2010/12/12/despre-experimentul-iosif-ton-al-lui-dionis-bodiu

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s