Sub voivodatul lui Samy Tuţac, site-ul Comunității BCB Timișoara a devenit un focar de gafe / infracțiuni

RoEvanghelica

baptist-tm.ro

– februarie 2018

Este afișat un articol din 1946 din Farul Creștin, tradus de Pitt Popovici.

Nu este menționat autorul. (Sau faptul că nu este menționat autorul în revista din 1946.)

– iulie 2016

Un articol al lui Traian Ungureanu a fost preluat, ÎN ÎNTREGIME, pe site-ul Comunității Bisericilor Creștine Baptiste Timișoara, fiind atribuit lui… Daniel Brânzei.

În urma intervenției mele publice / private, pe site-ul baptiștilor timișeni nu mai este menţionat Daniel Brânzei ca autor al articolului, dar apare mențiunea „Un articol excelent preluat de pe blogul lui Daniel Branzai”.

De fapt, ar fi trebuit să fie menţionată sursa (și link) – Radio Europa Liberă.

– iulie 2016

A fost afișat Comunicatul Comunității Bisericilor Creștine Baptiste Timișoara cu privire la situația Bisericii Creștine Baptiste Germane Timișoara.

Acest Comunicat conţine date eronate. În locul punctului 1, unde era menționat prezbiterul Damian Vidoni, a apărut altceva, în care este vorba…

Vezi articolul original 4 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s