La 25 de ani (2)

RoEvanghelica

La 25 de ani: o cursă cu obstacole din pespectiva unui participant – Teodor Bulzan, Ioan Szasz, Editura Betania, Oradea, 128 p.

“Biserica Penticostală nr. 7 – Betania, așa cum trebuia să apară în evidențele cultului, nu a deținut niciodată autorizație de funcționare de la cult, nu pentru că nu am cerut, ci pentru că cei responsabili cu autorizarea au refuzat s-o emită. Motivul invocat? Proprietatea aparținea SPMCR, nu bisericii, în condițiile în care de atunci și până astăzi sunt sute de biserici care funcționează cu autorizație emisă de cult, fără ca acele biserici să dețină proprietatea clădirii unde se adună!” (p. 34)

“La şedinţa de alegeri care trebuia să înceapă, cei din conducerea filialei au întârziat, ceea ce mi-a permis să prezint în fața bisericii viziunea mea despre biserică. […]

Am cerut acceptul bisericii să propun patru oameni de încredere, oameni pe care-i cunoșteam, și eu, și biserica, aceștia…

Vezi articolul original 103 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu