Eram orb, dar acum văd (9)

Romania Evanghelica

eram-orb-180

Eram orb, dar acum văd – Vasile Tofan, Editura Risoprint, Cluj, 2015, 195 p.

“În anul 2001, am întâlnit în penitenciarul din Galaţi un tânăr de 20 de ani din comuna gălăţeană Lieşti. Când Poliţia l-a arestat, o mulțime de oameni s-a adunat în fața postului de Poliție, cerând polițiștilor să-l împuște. Am aflat că terorizase întreaga comună și că oamenii se fereau de el. După ce a ascultat mărturia mea și felul în care mă întorsesem la Dumnezeu, Florin Dorosan mi-a cerut o Biblie. Am avut grijă să mă rog pentru el și am spus și altora să se roage. De la o întâlnire la alta, vedeam cum Dumnezeu schimba trăsăturile feței lui: dintr-o față întunecată, schimonosită de păcat, Florin a început să aibă o față luminată de Duhul Sfânt și de Cuvântul lui Dumnezeu. Mă bucuram să aud că Florin făcea roade vrednice de pocăința lui. Aflasem că…

Vezi articol original 311 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

