Ceva nou pe frontul de vest

Azi dimineață am avut o întîlnire de 5 ore și jumătate cu pastorul Bisericii Providența.

Eu am vorbit cred că cel puțin 4 ore.

E meritul lui că am putut discuta lejer chestiuni legate de rolul bisericii, cum ne trăim viața de creștini și cum ne maturizăm. Și, desigur, am discutat, nu prea mult, despre conflictul în care am fost implicați amîndoi.

Azi mi-am cumpărat niște farfurii albe, la 3 lei bucata, 4 farfurii întinse și 4 mai mici, de la Carrefour.

Am marcat astfel momentul important de astăzi, cînd a fost clar, exprimat și în propoziții, că metoda de a aborda un conflict, în mediul creștin, este dialogul.

Așa că, de acum înainte, cînd voi mînca din farfuriile albe, îmi voi aminte de această zi.

4 ani și jumătate am folosit farfurii negre, transparente, rămase din mariajul încheiat acum 5 ani.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

