PROTESTEZ – 30. Scurte, despre papagali (2)

„Modul în care privești problema este uneori problema.” (Stephen Covey)

Așa se explică instituția papagalilor, umanoizi care folosesc mult prea multe vorbe în raport cu săracele lor IDEI și fapte , care pervertesc adevărul, propun o realitate alternativă și practică activismul non-ideatic.

Duminică seară am spus următoarea chestiune unei persoane care a fost cîndva în Biserica Providența și apoi unei persoane care face parte, de curînd, din Biserica Providența:

Este o capodoperă ce am realizat eu în ultimele luni. Miza conflictului nu are de a face, în cele din urmă, cu pastorul, ci cu ceilalți doi papagali. Pastorul vine și pleacă, cum s-a întîmplat pînă acum în mai multe rînduri, dar noi rămnînem cu papagalii. De aceea, faptul că am reușit să demasc această instituție a papagalilor este, pur și simplu, o capodoperă.

Adaug acum: Cu atît mai mult este o capodoperă, cu cît, dintr-un foc (mă rog, dintr-o salvă), am reușit 1). să dau (încă) o lovitură puternică emanuelismului negruțian, care practică manipularea și obediența, mercenariatul și șantajul, 2). să trezesc cîteva conștiințe, fie și pentru cîteva momente, în Biserica Providența, dar și în alte locații, 3). să demasc, cum spuneam, instituția papagalilor și, nu în ultimul rînd, 4). să păstrez atenția publică asupra Cazului Providența, vezi incidentul de duminică, cînd au fost plătiți doi gardieni să nu mă lase să intru în curtea bisericii.

La ora 20.00, cînd au plecat gardienii, am intrat în biserică (era agapă), după ce am stat două ore în picioare la poartă. 🙂

De ce este deosebită Biserica Providența? De ce atenția publică trebuie să rămînă focalizată asupra Cazului Providența?

Voi scrie într-un mesaj viitor.

Deocamdată sînt în urmă cu 3 mesaje.

Și am de pregătit, peste 2 zile, mesajul din 6 iulie, cînd împlinesc 50 de ani și vă voi spune mai multe lucruri despre viața și activitatea mea publică.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

