Expresia relevantă a pocăitului tîmpit şi arogant (01.06.2017)

Astăzi inițiez o nouă rubrică… 🙂

Ieri am anunțat pe Facebook:

In semn de protest fata de timpenia evidenta de care da dovada conducerea Cultului Penticostal si ca gest de solidaritate cu Florin Ianovici (caruia i-au retras ordinarea de pastor), voi desfiinta grupul Penticostali din Romania si diaspora, incepind din 1 iunie.

In mod similar, in semn de protest fata de timpenia evidenta de care da conducerea Cultului Baptist, in fruntea carora se afla baptisti ofiliti precum Viorel Iuga, Samy Tutac, Paul Negrut, voi desfiinta grupul Baptisti din Romania si diaspora, incepind din 1 iunie.

Veti gasi in continuare postarile mele, carora voi incerca sa le dau un ton mai sever, pe blogul RoEvanghelica si semnalate pe pagina (Facebook) Romania Evanghelica.

Sa-mi bag picioarele… daca credeam ca pot fi asa idioti penticostalii si baptistii.

Azi am primit următorul comentariu:

Adaug acum:

Cui îi pasă de ce fac eu pe Internet?…

:)))))

Cu Dacian Palladi, devenit baptistoid în ultimii ani (și de vreo 8 luni City Manager-ul Oradiei), m-am întîlnit pe la Primărie, în Sala Mare, la conferințe, lansări de carte etc. Ne salutam, ne știam de pe Internet, dar nu făcusem cunoștință și, la un moment dat, ca să fie sigur, Dacian mă întreabă: Tu ești ăla, nu?, de încep să tremure ăștia de la Emanuel cînd te-apusci să scrii pe Internet?

:))))

Marius Teodoru (pe care nu știu să-l fi întîlnit vreodată, dar l-am văzut pe Facebook în robă de absolvent al Universității Emanuel) a scris:

„Alin Cristea a stârnit (mereu) mai mult interes decât toți politicienii care au trecut (sau nu) prin UEO” [Universitatea Emanuel Oradea] (22 octombrie 2014, comentariu pe contul Facebook al lui Dan Botică)

:))))

Și cîte nu aș mai avea de-astea de povestit… 🙂

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

