Mijlocul este mesajul (6) – Comunicatul

dyo

E la modă astăzi, atât din partea instituțiilor, cât și din partea unor persoane ce au dobândit un oarece amplasament vizibil în spațiul public, să se răspundă necazului zilei printr-un comunicat. Atât de mult s-a încetățenit acest mijloc de comunicare în spațiul public, încât absența sau întârzierea lui din partea unor actori sociali implicați în diverse tărășenii care ne încing creierele până la temperaturi menite prelucrării aliajelor rare ne provoacă grozave fibrilații. Ne hrănim cu comunicate pe pâine, respirăm atmosfera lor mobilizatoare de afecte, le înrămăm și le afișăm pe pereții ideologiilor care ne vitalizează rătăcirile prin lumea distribuirilor de iad și de rai …

Comunicatul poate servi de exemplu „de manual” asupra modului în care Gilles Deleuze privea efectul real al comunicării în relații (presimt aici un bob de rezistență din partea voastră, dar asta e, trebuie să vă comunic și asta), comunicarea fiind privită de către filozoful francez ca un act…

Vezi articolul original 253 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s