„Utilizând tipologia sociologică nord-americană, putem distinge patru generaţii determinate tehnologic: tradiţionaliştii (care ascultau jazz şi programe radio), baby-boomer-ii (crescuţi cu rock şi televiziunea „programată”), generaţia X (care şi-au ascultat muzica la walkman şi au fost marcaţi de MTV) şi milenialii. […]
Generaţia interconectată care trăieşte, într-adevăr, într-o altă paradigmă media nu are nevoi psihologice diferite de cele ale altor generaţii. Nu FB ne face să fim mai deştepţi sau mai proşti, nici nu ne ajută să avem mai mulţi prieteni, nu suntem mai frumoşi, mai importanţi, mai culţi sau mai înalţi datorită reţelei. Nici nivelul de educaţie nu ţine de FB. De fapt cei mai mulţi utilizatori ai reţelelor de socializare sunt bine educaţi şi, mai ales, ştiu cum şi de unde să îşi selecteze informaţiile. Reţelele de socializare nu cultivă trăsăturile egoiste mai mult decât o făceau grupurile de interese de la începutul Revoluţiei industriale. Dimpotrivă, sunt zeci de milione de oameni care au transformat tehnologiile actuale în instrumente ale schimbării sociale. E o revoluţie digitală fără precedent în istoria omenirii.”